Gloednieuw bestuur voor Jong N-VA Dender

Op 27 december 2012, over deze onderwerpen: Jeugd, Jong N-VA, Lebbeke

Dit weekend verkozen de Jong N-VA Leden uit het arrondissement Dendermonde een nieuw bestuur.

Giel Van Medegael (23), master in de Geschiedenis,  werd verkozen als voorzitter. Giel woont in Oudegem. Hij behaalde een mooi resultaat bij de voorbij gemeenteraadsverkiezingen  maar raakte net niet verkozen als gemeenteraadslid.
Hij popelt om Jong N-VA Dender verder uit te bouwen.  Hiervoor kan hij rekenen op een uitgebreid bestuur.

Klaas De Smedt (18),  student toegepaste taalkunde Frans-Duits en inwoner van Lebbeke wordt de nieuwe secretaris.

Laurent Mariën (20), Dendermondenaar en student biochemie en biotechnologie  werd opnieuw verkozen als penningmeester.

Als bestuurlid werden verkozen uit Lebbeke: Pieter Paul Moens, Frederik Ringoot en An Vervliet. Uit Dendermonde: Vincent De Wolf, Filip Mertens en Tomas Roggeman. Uit Buggenhout: Thomas De Coster. Uit Berlare: Manuel Aelbrecht. Uit Wichelen: Frederick Venneman en Lisa Leeman. Leonora Beerens vertegenwoordigt Wetteren in het nieuwe Jong N-VA Dender bestuur.

Wenst u meer informatie: neem dan eens een kijkje op http://www.jongnva.be/dender

Meer informatie: Giel  Van Medegael  0476/66.21.93

Jong N-VA Dender
Op de foto: (v.l.n.r.): De Coster Thomas, Vervliet An, Ringoot Frederik , De Smedt Klaas, Mariën Laurent, Van Medegael Giel, Mertens Filip, Moens Pieter Paul, De Wolf Vincent, Leeman Lisa, Roggeman Tomas, Venneman Frederick en Aelbrecht Manuel. Beerens Leonora staat niet op de foto.