Quinten Bosman

Bestuurslid N-VA Lebbeke

Voorzitter Jong N-VA Lebbeke

Bestuurslid Jong N-VA Dender

Dit is een foto van Quinten Bosman (°2001). Quinten is in 2023 toegetreden tot het dagelijks bestuur van N-VA Lebbeke en is ook de voorzitter van Jong N-VA Lebbeke. Quinten is al sinds zijn jeugd enorm geïnteresseerd in de politiek, vooral op gemeentelijk vlak, en is daarom in 2020 actief aan de slag gegaan door zich aan te sluiten bij het bestuur van Jong N-VA Lebbeke.

De keuze voor N-VA was voor Quinten geen ondoordachte keuze. Dit vanwege zijn ronduit Vlaamse en Republikeinse gezindheid. Quinten voelt zich een echte Vlaming in hart en nieren en draagt de Vlaamse trots samen met al de pracht die het mooie Vlaanderen te bieden heeft, voor eeuwig met zich mee. Ook is Quinten van mening dat enkel de juiste verandering werkt en daarom steunt hij de grote partijlijnen en de visie van N-VA volledig.

Verder studeerde Quinten in 2019 af aan het Oscar Romerocollege in Dendermonde, en met zijn diploma economie-talen op zak, trok hij verder richting het Gentse om daar vervolgens in 2022 zijn bachelor in het financiën- en verzekeringswezen te behalen aan de Arteveldehogeschool. Ondertussen is Quinten sedert de zomer van 2022 werkzaam als Compliance Advisor bij Belfius Asset Management, een dochteronderneming van Belfius Bank.

In zijn vrije tijd kan je Quinten gerust eens terugvinden op het voetbalveld of toch zeker in de kantine. Quinten startte namelijk ooit, toen hij 5 jaar was, zijn voetbalcarrière bij de sympathieke ploeg van KSK Lebbeke (ondertussen beter gekend als FC Lebbeke) en heeft sindsdien de passie voor de sport nooit meer verloren. Naast voetballen spendeert Quinten graag tijd met zijn dierbare familie, geliefde partner en trouwe vrienden.

Tenslotte wil Quinten zich graag inzetten om de pracht van ons groot Lebbeke en alles wat de gemeente te bieden heeft te behouden. Dit mede door toegankelijk te zijn voor iedere inwoner en te luisteren naar de problemen die er zijn in de samenleving. Dit met de nodige aandacht ook voor de Lebbeekse jeugd en door transparant te zijn in zijn communicatie. Ook steunt Quinten graag de middenstand en lokale economie en moedigt hij met veel plezier alle Lebbeekse sport-en jeugdverenigingen aan.