Vier nieuwe kanjers op onze lijst!

Op 25 augustus 2018, over deze onderwerpen: Activiteiten & partij, Denderbelle, Jong N-VA, Lebbeke, Verkiezingen, Verkiezingen 2018, Wieze, Heizijde

Met veel trots verwelkomen wij opnieuw 4 kanjers van kandidaten!

Wij zijn klaar om U, de lebbeekse burger op zijn wenken te bedienen!

Evy Van Ransbeeck (37) is de jongste telg van een sterk geëngageerde familie uit Lebbeke. Zowel zij als haar gezin zijn niet weg te denken uit het verenigingsleven van haar geboortedorp. Zelf woont ze nu in Wieze en vervult ze een commerciële functie binnen een multinationaal bedrijf. Als oud-leidster en voormalig bestuurslid van Chiro Sonneveld weet ze perfect in te spelen op de noden van jeugdverenigingen. Ook tijdens activiteiten voor senioren draagt ze graag haar steentje bij. Haar aandacht gaat voornamelijk naar een beter bestuur, het lokale economische weefsel en een sterk jeugdbeleid.

Evert Van der Poten, 23 jaar, student Politieke Wetenschappen aan de UGent. Geboren en getogen Denderbellenaar, oud-leider bij KSA Denderbelle en sterk begaan met de Lebbeekse jeugd. Als zoon van Guido Van der Poten en Nancy Van den Steen, van wie hij de zorg voor ouderen heeft meegekregen, komt hij voort uit een politiek actieve familie. Grootvader langs vaders kant, Remiel Van der Poten, was medeoprichter van de lokale volksunieafdeling, terwijl grootvader langs moeders kant een voormalig gemeente- en OCMW-raadslid was van Lebbeke, beter gekend als Jef Van den Steen of ‘Jef van ’t water’. Evert wilt zich vooral inzetten voor de jeugd, mobiliteit en wegen in Belle en de speelpleinen in al hun facetten

Lut Velleman is geboren en getogen in de Meerskant in Denderbelle maar woont nu in de Opwijksestraat. Ook zij is sterk verweven met het verenigingsleven in de gemeente.
Daarnaast is zij ook sterk sociaal geëngageerd , haar aandacht gaat dan ook sterk uit naar de zwakken . Zorg, voor oud en jong, in al zijn facetten staat voor haar centraal .

Bo Macharis heeft  sterke  Vlaamse familiewortels via de familie Macharis- Verleyzen. Grootvader Pieter was een van de oprichters en steunpilaren van de toenmalige Volksunie. Zijzelf was hoofdmonitor van Zulderkipken, en is leerkracht in het lager onderwijs te lebbeke. Zij is een gewaardeerde en graaggeziene figuur in Lebbeke. Bo haar aandacht gaat vooral uit naar jeugd, onderwijs en sociale zaken.

Voor een veilige thuis in een welvarend Lebbeke!