Geslaagde 'Nieuwjaarsreceptie' achter de rug!

Op 18 januari 2019, over deze onderwerpen: Activiteiten & partij, Denderbelle, Heizijde, Lebbeke, Vlaams Parlement, Wieze

Het nieuwe jaar zetten we bij N-VA Denderbelle-Lebbeke-Wieze naar traditie in met onze gezellige nieuwjaarsreceptie. Ook in 2019 is dit niet anders.

We mochten op vrijdag 18 januari alweer heel wat sympathisanten verwelkomen. De vele aanwezigen konden genieten van een hapje en een drankje. De avond werd ingezet met een welkoming van voorzitter Guy Van Keer waarop kersvers burgemeester Raf De Wolf verder ging met de inleiding van onze gastspreker. Deze was dit jaar niemand minder dan Matthias Diependaele, fractieleider voor N-VA in het Vlaams Parlement en tevens lijsttrekker bij de komende verkiezingen van mei. Na de interessante speech sloot schepen Goedele Uyttersprot af met een bedankwoordje naar het gehele bestuur voor de organisatie van de fantastische avond.

Nadien was er nog tijd om een babbeltje te slaan met onze bestuursleden terwijl de sfeer er extra werd ingebracht door Eddy Aelbrecht aan de piano.

Op een gezond en gelukkig 2019!

(Met dank aan Lambert J.Derenette PhotoGraphicArt voor de foto's.)