550 eetlustigen op Spaghettizwier N-VA Lebbeke

Op 25 september 2010, over deze onderwerpen: Activiteiten & partij, Afdelingswerking, Lebbeke

De N-VA heeft de wind in de zeilen.

Zeker ook in Lebbeke, waar N-VA een van de grootste en meest aktieve afdelingen telt.

Nog dagelijks melden zich nieuwe leden aan.

Een greep uit het jaarprogramma: de werking in de gemeenteraad en ocmw, nieuwjaarsreceptie (januari 2010) met minister Geert Bourgeois, paasbloemenaktie bij de leden met Pasen, 11-juli-aktie “Vlag met de leeuw” waarbij al wie een leeuwenvlag aan de gevel heeft, bezocht wordt met een roos en een uitnodiging voor een drink, regelmatige uitgave van het huis-aan-huis blad ’t Wielebelleke dat al 33 jaar lang onafgebroken verschijnt, Sint-Maartensactie op 11 november bij de ouderen in Denderbelle, de eigen werking van Jong N-VA Lebbeke dat dit jaar – ism Jong N-VA Dender- de nationale trofee ‘welpennestprijs’ mocht ontvangen.

Maar de dé topactiviteit van ieder jaar is wel de Spaghettiezwier. Dit jaar werd deze voor de 9° keer georganiseerd. Wij mochten dit jaar ruim 550 eetliustigen ontvangen. Hiervoor was een ploeg van 45 medewerkers in de weer: aan de tap, aan de kassa, maar vooral in de keuken en de zaal zijn alle helpende handen nodig.  Door deze activiteit voorziet N-VA Lebbeke in de nodige middelen voor haar jaarwerking en voor de publicatie van ’t Wielebelleke.

Zaalploeg

Foto 1: de ‘Zaalploeg’ die instaat voor de drank, bediening,…Daarnaast is er ook nog een team aktief aan de tap, het onthaal, en natuurlijk in de keuken.

Spaghettizwier 2010

Foto 2: zicht op gedeelte van de zaal;