Geslaagde kerstwandeling van Jong N-VA Lebbeke in samenwerking met de Lustige Stappers Lebbeke

Op 3 januari 2024, over deze onderwerpen: Activiteiten & partij, Jong N-VA

Het Meysveld in Lebbeke was op 23 december 2023 het betoverende decor van een geslaagde kerstwandeling, georganiseerd door onze jongeren van Jong N-VA Lebbeke en in samenwerking met de Lustige Stappers Lebbeke. De route van ongeveer 5 kilometer trok een gevarieerd publiek aan en bracht de gemeenschap samen in een feestelijke ambiance.

De opkomst was hartverwarmend, en de straten vulden zich met gelach en kerstvreugde. De deelnemers genoten niet alleen van de betoverende verlichting maar werden ook verwend met een scala aan heerlijkheden. Bij de start werd een gratis soepje aangeboden om de avond goed te beginnen, en de smaakpapillen werden verder verwend met gratis Lebbeekse peperkoek van Vondelmolen langs de route.

De kerstsfeer bereikte zijn hoogtepunt met de aanwezigheid van warme chocolademelk, glühwein en jenevers, waarmee de wandelaars zich konden opwarmen tijdens deze winterse tocht.

De organisatoren kijken met voldoening terug op dit geslaagde evenement en willen alle aanwezigen hartelijk bedanken. "Het enthousiasme en de deelname van de gemeenschap hebben bijgedragen aan de betovering van deze avond"; zei onze jongerenvoorzitter Quinten Bosman. Met veel voldoening kondigen Jong N-VA Lebbeke en de Lustige Stappers Lebbeke dan ook aan dat er volgend jaar opnieuw gewerkt zal worden aan een soortgelijke kerstwandeling.

De magie van deze traditie zal dus ongetwijfeld blijven voortleven en nog vele harten verwarmen in de komende jaren.