Jong N-VA Dender-Aalst-Oudenaarde verkiest nieuwe regiocoördinator

Op 18 december 2017, over deze onderwerpen: Jong N-VA, Lebbeke
Klaas De Smedt

Op vrijdag 15 december werd Klaas De Smedt (23) uit Lebbeke verkozen tot nieuwe regiocoördinator van Jong N-VA Dender-Aalst-Oudenaarde. Hij volgt daarmee Sybren Verhoeven uit Geraardsbergen op, die onlangs verkozen werd in het nationaal Dagelijks Bestuur van Jong N-VA.

De Smedt is al 7 jaar actief binnen de partij en is voorzitter van Jong N-VA Dender, secretaris van de Lebbeekse Jong N-VA-afdeling en van het arrondissementeel bestuur van N-VA Dender. Hij zetelt daarnaast ook als bestuurslid in het moederbestuur van N-VA Lebbeke. Beroepshalve is hij leerkracht Frans en Duits aan het Vrij Katholiek Onderwijs te Opwijk.

“Onze regio heeft op Jong N-VA-vlak heel wat troeven en die moeten we uitspelen. Van Waasmunster tot Ronse zijn in totaal elf Jong N-VA-afdelingen actief. Als RC wil ik er, als tussenschakel, naar streven dat de lokale bekommernissen de nationale echelons bereiken”, aldus De Smedt.

Contactgegevens:

Klaas De Smedt